Apple shit on Android/PC

Do you young geniuses know of any workarounds that would allow me to use something available on Apple devices on an Android device or PC? I really want to use the dictionary that is built in on Apple devices.

1 Like

Just google ios emulator or whatever

Anyone got a link for one they use?

1 Like

Why would anyone ever use them? Lol

IDK man have a heart

1 Like

you could look under all the https://opensource.apple.com/

apple’s dictionary isn’t on there

my guy Mayur and his guy Pratyush got you tho

1 Like

man this is so close but not quite. thanks though.

the Apple dictionary has some phonetic information for obwcure languages that very very few resources have. no idea why apple has that but it does.

1 Like

wikitionary does a good job IMO

1 Like

Big fan of wiktionary but this is some real obscure shit we are talking here. suprasegmental patterns that havent been published in anything recent.

1 Like

Switch to apple